Najrýchlejšie vypredaná tour na SK
Najrýchlejšie vypredaná tour na SK
O projekte
Turné Opičí Syndrom patrilo medzi najočakávanejšie hudobné projekty roka 2024. Viktor Sheen, jeden z najúspešnejších interpretov česko-slovenskej rapovej scény, priniesol slovenským fanúšikom štyri exkluzívne koncerty v mestách Žilina, Banská Bystrica, Košice a Bratislava.
Naša agentúra zastrešila kompletnú realizáciu projektu – od marketingu a bookingu cez produkciu až po vizuálnu identitu a stage design. Cieľom bolo priniesť jednotný vizuálny a zážitkový koncept, ktorý sa naplno prejavil v každom z mestských zastavení.
Zastávky turné
Zastávky turné
01. 3. ŽILINA – Event House
14. 3. BYSTRICA – Ministry of Fun
16. 3. KOŠICE – Hádzanárska hala
29. 3. BRATISLAVA – A4 Studio
Všetky štyri koncerty boli vypredané, s celkovou návštevnosťou viac než 9 000 ľudí.
Exekúcia projektu
Vizuálna identita turné nadviazala na estetiku albumu Opičí Syndrom a zároveň reflektovala atmosféru jednotlivých miest. Každá zastávka mala svoj špecifický charakter, no celkový dizajn, svetelný koncept a produkčný štandard zostali jednotné – od grafiky a merchu až po pódiový setup.
Marketingová komunikácia bola postavená na autenticite a organickom dosahu. Projekt dosiahol vysoký engagement a reach bez použitia platených kampaní, vďaka čomu si zachoval prirodzenosť a silné napojenie na fanúšikovskú komunitu.
Koordinácia štyroch rôznych miest, promotérov a produkčných tímov prebehla efektívne, s dôrazom na časovú presnosť, technické štandardy a bezpečnosť.
Výsledok
Turné Opičí Syndrom potvrdilo, že kvalitne nastavený marketing, jasná vizuálna identita a produkčný dohľad dokážu priniesť komerčný aj zážitkový úspech bez potreby plateného mediálneho priestoru. Projekt prepojil tisíce fanúšikov naprieč Slovenskom a stal sa silným referenčným bodom pre organizáciu komplexných hudobných podujatí.
Značky, s ktorými sme spolupracovali

Full-service eventová agentúra.
Od prvého nápadu po posledné svetlo na pódiu.
Najrýchlejšie vypredaná tour na SK
Najrýchlejšie vypredaná tour na SK
O projekte
Turné Opičí Syndrom patrilo medzi najočakávanejšie hudobné projekty roka 2024. Viktor Sheen, jeden z najúspešnejších interpretov česko-slovenskej rapovej scény, priniesol slovenským fanúšikom štyri exkluzívne koncerty v mestách Žilina, Banská Bystrica, Košice a Bratislava.
Naša agentúra zastrešila kompletnú realizáciu projektu – od marketingu a bookingu cez produkciu až po vizuálnu identitu a stage design. Cieľom bolo priniesť jednotný vizuálny a zážitkový koncept, ktorý sa naplno prejavil v každom z mestských zastavení.
Zastávky turné
01. 3. ŽILINA – Event House
14. 3. BYSTRICA – Ministry of Fun
16. 3. KOŠICE – Hádzanárska hala
29. 3. BRATISLAVA – A4 Studio
Všetky štyri koncerty boli vypredané, s celkovou návštevnosťou viac než 9 000 ľudí.
Exekúcia projektu
Vizuálna identita turné nadviazala na estetiku albumu Opičí Syndrom a zároveň reflektovala atmosféru jednotlivých miest. Každá zastávka mala svoj špecifický charakter, no celkový dizajn, svetelný koncept a produkčný štandard zostali jednotné – od grafiky a merchu až po pódiový setup.
Marketingová komunikácia bola postavená na autenticite a organickom dosahu. Projekt dosiahol vysoký engagement a reach bez použitia platených kampaní, vďaka čomu si zachoval prirodzenosť a silné napojenie na fanúšikovskú komunitu.
Koordinácia štyroch rôznych miest, promotérov a produkčných tímov prebehla efektívne, s dôrazom na časovú presnosť, technické štandardy a bezpečnosť.
Výsledok
Turné Opičí Syndrom potvrdilo, že kvalitne nastavený marketing, jasná vizuálna identita a produkčný dohľad dokážu priniesť komerčný aj zážitkový úspech bez potreby plateného mediálneho priestoru. Projekt prepojil tisíce fanúšikov naprieč Slovenskom a stal sa silným referenčným bodom pre organizáciu komplexných hudobných podujatí.