Spojenie dvoch hudobných svetov

VIBE x REDROOM – Zemplínska Šírava 2025

Online Marketing

Kreatívna stratégie

Event na Kľúč

Hostesing

Spojenie dvoch hudobných svetov

Nový festivalový koncept spájajúci techno a rap na jednom mieste

O projekte

V lete 2025 vzniklo na Zemplínskej Šírave unikátne hudobné podujatie – VIBE x REDROOM Festival, kde sa po prvýkrát stretli dve odlišné scény: techno a rap. Cieľom projektu bolo vytvoriť nový formát letného festivalu, ktorý rozširuje značku VIBE o samostatnú, energickú platformu s dôrazom na atmosféru, kvalitu produkcie a zážitkový charakter. Náš tím sa postaral o kompletnú realizáciu projektu – od A po Z.

Zastrešili sme produkciu, marketing, booking, stage design, vizuálnu a obsahovú stratégiu, ako aj celkový manažment festivalového konceptu.

Festival v číslach

Zastávky turné

01. 3. ŽILINA – Event House

14. 3. BYSTRICA – Ministry of Fun

16. 3. KOŠICE – Hádzanárska hala

29. 3. BRATISLAVA – A4 Studio

Všetky štyri koncerty boli vypredané, s celkovou návštevnosťou viac než 9 000 ľudí.

Koncept a realizácia

VIBE x REDROOM vznikol ako projekčný crossover dvoch hudobných svetov.

Techno energia zo scény Redroom sa spojila s rapovým line-upom VIBE, čím vznikol nový festivalový formát, ktorý prepája komunity a posúva tradičné hranice letných akcií.

Tematicky, vizuálne aj dramaturgicky sa festival niesol v znamení progresívnej produkcie, silného vizuálu a detailne prepracovanej dramaturgie.

Stage design a svetelný koncept sme navrhli tak, aby podporil atmosféru noci, pričom každý stage mal vlastnú identitu.

Marketingová stratégia bola postavená na autenticite a organickom obsahu. Festival dosiahol vysoký organický engagement bez platených kampaní, čo potvrdilo silu značiek VIBE a Redroom medzi fanúšikmi elektronickej a urbánnej hudby.

Výsledok a dopad

VIBE x REDROOM sa stal referenčným projektom leta 2025 –

spojil stovky interpretov, tisíce návštevníkov a vytvoril nový typ festivalového zážitku pri vode.

Prepojenie rapovej a techno komunity ukázalo, že spojenie dvoch žánrových svetov môže fungovať prirodzene, ak je postavené na silnej produkcii a jednotnom vizuálnom naratíve.

Projekt posilnil značku VIBE ako lídra v segmente hudobných eventov a potvrdil, že aj slovenský festival môže konkurovať európskym formátom svojím spracovaním, obsahom a originalitou.

 

Ako to vyzeralo na Evente?

Značky, s ktorými sme spolupracovali

Full-service eventová agentúra.

Od prvého nápadu po posledné svetlo na pódiu.

Spojenie dvoch hudobných svetov

VIBE x REDROOM – Zemplínska Šírava 2025

Online Marketing

Event na Kľúč

Kreatívna stratégie

Hostesing

Spojenie dvoch hudobných svetov

Nový festivalový koncept spájajúci techno a rap na jednom mieste

O projekte

V lete 2025 vzniklo na Zemplínskej Šírave unikátne hudobné podujatie – VIBE x REDROOM Festival, kde sa po prvýkrát stretli dve odlišné scény: techno a rap. Cieľom projektu bolo vytvoriť nový formát letného festivalu, ktorý rozširuje značku VIBE o samostatnú, energickú platformu s dôrazom na atmosféru, kvalitu produkcie a zážitkový charakter. Náš tím sa postaral o kompletnú realizáciu projektu – od A po Z.

Zastrešili sme produkciu, marketing, booking, stage design, vizuálnu a obsahovú stratégiu, ako aj celkový manažment festivalového konceptu.

Festival v číslach

Miesto: Motel Kamenec, Zemplínska Šírava

Dátum: 11.–12. júl 2025

Stage: 3 samostatné pódiá – Tiger Energy Main Stage, Redroom Pool Stage a Insomnia Terrace Stage

Interpretov: 20+ domácich a zahraničných mien

Artists: Stella Bossi, Kontrafakt, Calin, Onlynumbers, Saul, Porsche Boy, Stein27, Jazzy, Shimmi a ďalší

Koncept a realizácia

VIBE x REDROOM vznikol ako projekčný crossover dvoch hudobných svetov.

Techno energia zo scény Redroom sa spojila s rapovým line-upom VIBE, čím vznikol nový festivalový formát, ktorý prepája komunity a posúva tradičné hranice letných akcií.

Tematicky, vizuálne aj dramaturgicky sa festival niesol v znamení progresívnej produkcie, silného vizuálu a detailne prepracovanej dramaturgie.

Stage design a svetelný koncept sme navrhli tak, aby podporil atmosféru noci, pričom každý stage mal vlastnú identitu.

Marketingová stratégia bola postavená na autenticite a organickom obsahu. Festival dosiahol vysoký organický engagement bez platených kampaní, čo potvrdilo silu značiek VIBE a Redroom medzi fanúšikmi elektronickej a urbánnej hudby.

Výsledok a dopad

VIBE x REDROOM sa stal referenčným projektom leta 2025 –

spojil stovky interpretov, tisíce návštevníkov a vytvoril nový typ festivalového zážitku pri vode.

Prepojenie rapovej a techno komunity ukázalo, že spojenie dvoch žánrových svetov môže fungovať prirodzene, ak je postavené na silnej produkcii a jednotnom vizuálnom naratíve.

Projekt posilnil značku VIBE ako lídra v segmente hudobných eventov a potvrdil, že aj slovenský festival môže konkurovať európskym formátom svojím spracovaním, obsahom a originalitou.

 

Ako to vyzeralo na Evente?