Marketingová kampaň pre SIKSILK x HK DUKLA

SikSilk x HK Dukla Ingema Michalovce

Online Marketing

Spojenie športu a

Spojenie britskej fashion značky so slovenskou hokejovou extraligou

O projekte

V sezónach 2021/2022 a 2022/2023 vznikla unikátna spolupráca medzi britskou značkou SikSilk a klubom HK Dukla Ingema Michalovce. Cieľom projektu bolo prepojiť svet lifestyle módy s profesionálnym športom a ukázať, že aj v prostredí hokejovej extraligy je možné priniesť svetový brand experience.

Naša agentúra pripravila pre značku SikSilk kompletný koncept a realizáciu kampane, ktorá spojila vizuálnu estetiku módneho brandu so silným príbehom športového klubu. Projekt stál na autentickej identite – bez umelých prvkov a bez platených kampaní, čím si získal vysoký organický engagement medzi fanúšikmi športu aj módy.

Pavol Regenda ako tvár kampane

Zastávky turné

01. 3. ŽILINA – Event House

14. 3. BYSTRICA – Ministry of Fun

16. 3. KOŠICE – Hádzanárska hala

29. 3. BRATISLAVA – A4 Studio

Všetky štyri koncerty boli vypredané, s celkovou návštevnosťou viac než 9 000 ľudí.

Ako to vyzeralo na Evente?

Výsledky a dopad

Projekt priniesol vysoký organický zásah na sociálnych sieťach klubu aj značky, s nadpriemerným engagementom a pozitívnymi reakciami fanúšikov. Kampaň pomohla zvýšiť vnímanie značky SikSilk na slovenskom trhu a zároveň rozšírila vizuálnu prezentáciu klubu o nový lifestyle rozmer.

Spolupráca Dukla Michalovce x SikSilk sa stala referenčným príkladom úspešného prepojenia zahraničného brandu so slovenským športovým prostredím, postaveným na autentickom obsahu a dôvere publika.

Značky, s ktorými sme spolupracovali

Full-service eventová agentúra.

Od prvého nápadu po posledné svetlo na pódiu.

Marketingová kampaň pre SIKSILK x HK DUKLA

SikSilk x HK Dukla Ingema Michalovce

Online Marketing

Spojenie športu a

Spojenie britskej fashion značky so slovenskou hokejovou extraligou

O projekte

V sezónach 2021/2022 a 2022/2023 vznikla unikátna spolupráca medzi britskou značkou SikSilk a klubom HK Dukla Ingema Michalovce. Cieľom projektu bolo prepojiť svet lifestyle módy s profesionálnym športom a ukázať, že aj v prostredí hokejovej extraligy je možné priniesť svetový brand experience.

Naša agentúra pripravila pre značku SikSilk kompletný koncept a realizáciu kampane, ktorá spojila vizuálnu estetiku módneho brandu so silným príbehom športového klubu. Projekt stál na autentickej identite – bez umelých prvkov a bez platených kampaní, čím si získal vysoký organický engagement medzi fanúšikmi športu aj módy.

Pavol Regenda ako tvár kampane

Kľúčovým momentom kampane bola účasť Pavla Regendu, vtedy hráča HK Dukla Ingema Michalovce, ktorý sa krátko po kampani stal reprezentantom Slovenska a neskôr hráčom NHL.

Jeho prirodzenosť, talent a výrazná osobnosť dokonale zapadli do hodnot značky SikSilk a pomohli vytvoriť autentické prepojenie medzi módou, športom a mladou generáciou fanúšikov.

Ako to vyzeralo na Evente?

Výsledky a dopad

Projekt priniesol vysoký organický zásah na sociálnych sieťach klubu aj značky, s nadpriemerným engagementom a pozitívnymi reakciami fanúšikov. Kampaň pomohla zvýšiť vnímanie značky SikSilk na slovenskom trhu a zároveň rozšírila vizuálnu prezentáciu klubu o nový lifestyle rozmer.

Spolupráca Dukla Michalovce x SikSilk sa stala referenčným príkladom úspešného prepojenia zahraničného brandu so slovenským športovým prostredím, postaveným na autentickom obsahu a dôvere publika.