Marketingová kampaň pre SIKSILK x HK DUKLA
Spojenie športu a
O projekte
V sezónach 2021/2022 a 2022/2023 vznikla unikátna spolupráca medzi britskou značkou SikSilk a klubom HK Dukla Ingema Michalovce. Cieľom projektu bolo prepojiť svet lifestyle módy s profesionálnym športom a ukázať, že aj v prostredí hokejovej extraligy je možné priniesť svetový brand experience.
Naša agentúra pripravila pre značku SikSilk kompletný koncept a realizáciu kampane, ktorá spojila vizuálnu estetiku módneho brandu so silným príbehom športového klubu. Projekt stál na autentickej identite – bez umelých prvkov a bez platených kampaní, čím si získal vysoký organický engagement medzi fanúšikmi športu aj módy.
Pavol Regenda ako tvár kampane
Zastávky turné
01. 3. ŽILINA – Event House
14. 3. BYSTRICA – Ministry of Fun
16. 3. KOŠICE – Hádzanárska hala
29. 3. BRATISLAVA – A4 Studio
Všetky štyri koncerty boli vypredané, s celkovou návštevnosťou viac než 9 000 ľudí.
Výsledky a dopad
Projekt priniesol vysoký organický zásah na sociálnych sieťach klubu aj značky, s nadpriemerným engagementom a pozitívnymi reakciami fanúšikov. Kampaň pomohla zvýšiť vnímanie značky SikSilk na slovenskom trhu a zároveň rozšírila vizuálnu prezentáciu klubu o nový lifestyle rozmer.
Spolupráca Dukla Michalovce x SikSilk sa stala referenčným príkladom úspešného prepojenia zahraničného brandu so slovenským športovým prostredím, postaveným na autentickom obsahu a dôvere publika.
Značky, s ktorými sme spolupracovali

Full-service eventová agentúra.
Od prvého nápadu po posledné svetlo na pódiu.
Marketingová kampaň pre SIKSILK x HK DUKLA
Spojenie športu a
O projekte
V sezónach 2021/2022 a 2022/2023 vznikla unikátna spolupráca medzi britskou značkou SikSilk a klubom HK Dukla Ingema Michalovce. Cieľom projektu bolo prepojiť svet lifestyle módy s profesionálnym športom a ukázať, že aj v prostredí hokejovej extraligy je možné priniesť svetový brand experience.
Naša agentúra pripravila pre značku SikSilk kompletný koncept a realizáciu kampane, ktorá spojila vizuálnu estetiku módneho brandu so silným príbehom športového klubu. Projekt stál na autentickej identite – bez umelých prvkov a bez platených kampaní, čím si získal vysoký organický engagement medzi fanúšikmi športu aj módy.
Pavol Regenda ako tvár kampane
Kľúčovým momentom kampane bola účasť Pavla Regendu, vtedy hráča HK Dukla Ingema Michalovce, ktorý sa krátko po kampani stal reprezentantom Slovenska a neskôr hráčom NHL.
Jeho prirodzenosť, talent a výrazná osobnosť dokonale zapadli do hodnot značky SikSilk a pomohli vytvoriť autentické prepojenie medzi módou, športom a mladou generáciou fanúšikov.
Výsledky a dopad
Projekt priniesol vysoký organický zásah na sociálnych sieťach klubu aj značky, s nadpriemerným engagementom a pozitívnymi reakciami fanúšikov. Kampaň pomohla zvýšiť vnímanie značky SikSilk na slovenskom trhu a zároveň rozšírila vizuálnu prezentáciu klubu o nový lifestyle rozmer.
Spolupráca Dukla Michalovce x SikSilk sa stala referenčným príkladom úspešného prepojenia zahraničného brandu so slovenským športovým prostredím, postaveným na autentickom obsahu a dôvere publika.