
Calin Bieber Fever Tour 2025
5 Slovenských zastávok Bieber Fever tour
O projekte
Bieber Fever Tour bola päťzastávková koncertná šnúra interpreta Calin, ktorá prepojila hudobnú energiu s novou úrovňou produkcie a marketingu pre generáciu Z. Tour sa uskutočnila v Žiline, Humennom, Banskej Bystrici, Bratislave a Košiciach s celkovou návštevnosťou viac než 8 000 ľudí.
Naša úloha
Zastrešili sme kompletný full-service event management – od kreatívneho konceptu, stage designu, bookingu interpretov a špeciálnych efektov, až po predaj lístkov, personálne pokrytie, bary a mobilnú produkciu. Našou úlohou bolo vytvoriť konzistentnú identitu tour, ktorá bude pôsobiť moderne, prepojene a profesionálne vo všetkých mestách.
Eventový marketing
Úspech tour stál na silnej marketingovej stratégii, ktorú sme prispôsobili zvyklostiam generácie Z. Vytvorili sme výraznú vizuálnu identitu, voice-over komunikáciu, digitálnu aj printovú kampaň, a storytelling, ktorý oživil značku samotného eventu. Vďaka tomu sa z počiatočného nezáujmu o koncerty stala jedna z najdiskutovanejších hudobných akcií sezóny.
Výsledok
Vypredané haly, spokojní partneri a nezameniteľná atmosféra na každej zastávke. Bieber Fever Tour potvrdila silu kreatívneho marketingu a precíznej produkcie – ukážku toho, ako vyzerá fullservisové eventové riešenie od nápadu až po posledné svetlo na stagei.
Značky, s ktorými sme spolupracovali

Full-service eventová agentúra.
Od prvého nápadu po posledné svetlo na pódiu.

Calin Bieber Fever Tour 2025
5 Slovenských zastávok Bieber Fever tour
O projekte
Bieber Fever Tour bola päťzastávková koncertná šnúra interpreta Calin, ktorá prepojila hudobnú energiu s novou úrovňou produkcie a marketingu pre generáciu Z. Tour sa uskutočnila v Žiline, Humennom, Banskej Bystrici, Bratislave a Košiciach s celkovou návštevnosťou viac než 8 000 ľudí.
Naša úloha
Zastrešili sme kompletný full-service event management – od kreatívneho konceptu, stage designu, bookingu interpretov a špeciálnych efektov, až po predaj lístkov, personálne pokrytie, bary a mobilnú produkciu. Našou úlohou bolo vytvoriť konzistentnú identitu tour, ktorá bude pôsobiť moderne, prepojene a profesionálne vo všetkých mestách.
Eventový marketing
Úspech tour stál na silnej marketingovej stratégii, ktorú sme prispôsobili zvyklostiam generácie Z. Vytvorili sme výraznú vizuálnu identitu, voice-over komunikáciu, digitálnu aj printovú kampaň, a storytelling, ktorý oživil značku samotného eventu. Vďaka tomu sa z počiatočného nezáujmu o koncerty stala jedna z najdiskutovanejších hudobných akcií sezóny.
Výsledok
Vypredané haly, spokojní partneri a nezameniteľná atmosféra na každej zastávke. Bieber Fever Tour potvrdila silu kreatívneho marketingu a precíznej produkcie – ukážku toho, ako vyzerá fullservisové eventové riešenie od nápadu až po posledné svetlo na stagei.